Zapraszamy na kolejny „”, który odbędzie się 23 marca na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Naszymi Partnerami są Drogowskazy Kariery i Niezależne Zrzeszenie Studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
Wstęp bezpłatny – prosimy jedynie o rejestrację na naszej stronie. Rejestrować można się przez panel rejestracyjny na stronie ŚTM: www.marketing.silesia.pl oraz na Facebooku – wybierając wezmę udział.
PROGRAM WIECZORU
17.00-17.15
Rejestracja gości
17.15-17.20
Powitanie uczestników – Artur Kurkiewicz (ŚTM), Grzegorz Rosiński (Drogowskazy Kariery)
17.20-17.55
Tomasz Sobisz - Reklamy Super Bowl 2017
Super Bowl – amerykańskie święto sportu, a od 1984 r. wielkie wydarzenie także dla świata reklamy i marketingu. Tegoroczna, 51. edycja Super Bowl pokazała nam czym reklama jest dzisiaj i czego możemy spodziewać się w (niedalekiej) przyszłości.
18.00 – 18.35
Artur Kurkiewicz – Ekonomiści i marketingowcy w czasach postprawdy
W roku 2016 leksykografowie słowników oksfordzkich wybrali słowo post-truth (postprawda) słowem roku. Porozmawiamy o zmianach w otaczającym nas świecie. O zmieniających się relacjach społecznych i ekonomicznych. Nastał czas postprawdy. Co to oznacza dla marketingowców i ekonomistów? Skąd się to bierze i jak sobie radzili z niektórymi problemami mistrzowie marketingu?
18.35 – 19.00 Przerwa integracyjna
19.00-
Monika Sienkiewicz – Strategia w małej i średniej firmie
1. Strategia to nie wszystko. Model biznesowy – szersza perspektywa.
2. Strategia marketingowa jako strategia funkcjonalna.
3. Gra warsztatowa „Twierdza Poznań” – nowoczesne narzędzie do nauki. Rozegranie wstępnej sesji z nastawieniem na komunikowanie i wdrażanie strategii.